Thursday, April 9, 2009

kalau setakat bangga dengan harta mak bapak .baik tak payah .tunggu sahaja bila kau dah bekerja ,baru ok show off!

ini posing terbaru kata shudec .ini posing tutup kebuncitan kata zhana zulkifli

2-3 hari ni ,tahap ke-tensyenan aku semakin meninggi melepasi paras bahaya ,gara2 assignment serta final projek yang melambak .aku dengan bangganya nak memaklumkan kesemua final project aku hampir selesai dan ada juga yang dah selesai iaitu bagi subjek robotik .hanya berbekalkan modal sebanyak RM150 ,aku dan ahli kumpulan aku berjaya menghasilkan applikasi yang menggunakan sistem robotik .walaupun tak seberapa macam projek orang lain yang mencecah ribuan ringgit tapi ahli2 kumpulan bertelagah sama sendiri ,masam muka sana sini ,adalah bagus lagi kami2 yang rendah diri ini.

ketensyenan aku bertambah lagi ,bila mendengar cerita2 tentang orang2 sekeliling aku yang gemar bangga dengan harta benda mak bapak atau bf2/gf2 diorang yang bawak-kereta-mewah-milik-parent-diorang .tak tahu apa nak dibanggakan ,tak ada story melecur yang lain ,barangkali .tak cukup dengan itu ,golongan2 ni sibuk duk canang perihal bukan2 serta keburukan pihak yang di"aim" kerana tahap kejelesan yang sangat maximum .alahai ,bodohnya engkau .aku malu berada di kalangan engkau2 ,tapi ada sesetengah yang bangga memeluk dan memuja engkau .yang ini lagi double bodoh .apa nak jadi ?

btw,
aku pun guna juga harta mak bapak aku, tapi aku tak membangga .bukan macam engkau ,mengata harta aku tapi engkau sendiri menjejeh air liur hendak memegang harta aku.shame on you bloody people !

10 comments:

ayunimadarina said...

hehe.

sape yg bahlol tu.

A said...

:)

Feng said...

yeew,



dahla jangan kesah, mereka sedang jatuhkan martabat mereka.

its so not me la,
diam aje senyum buat muka angelina jolie ok?

:)

zuhana zulkifli said...

lynn !kenapa angelina jolie ? ahha apakah sebab di "ruangaku" banyak sangat gambar2 aku mirip angie . haha

dieyla yusof. said...

hehe.
biasa la tu.
sabar je la kan.

Ed said...

aku pikir 2-3 kali nk post comment sebab aku rasa kau garang gila. tp aku pinjam tajuk post kau "Kalau setakat bangga dengan project kau yg masih ada separuh lagi nak siap tu. baik tak payah. tunggu sahaja bila kau siap. baru show off!".

dnieAlias said...

haha...
"you ain't happy coz you ain't me!"
itu orang kata laa.
barangkali mereka jeles..

'Aizat Annur said...

salam perkenalan :)

Maira Adreanna said...

hahaha emo aa babe .i faham perasaan u .aku yg hadapi situasi tuh lagi menyampah weh. tapi ape nak buat, manusia .hahaha

RAIFANA ABDULLAH said...

maybe this comment is way too far from the topic...but nk komen gak...u got a nice tutup kepala there...mane beli eh???

u can be proud of ur tutup kepala...its nice...i like~