Thursday, April 16, 2009

biar lambat asal selamat ,apa yang penting ?orientation sex aku masih straight ok .

oke ini adalah tuan blog yang suka lambai2 tangan
dan bajet ketiak dia best


tuan blog ni suka buat gaya sakai sebab bajet dia dalam
ANTM padahal masuk model agency pun tak pernah


mata tuan blog paling kecik dan orang pernah panggil dia pucca

mempunyai sepasang kaki yang pendek dan gemok
petanda dia sangat suka jalan2 buang masa


blur2 dan confuse memang dia handal dan sifat semulajadi

sangat jelas terang dan nyata dia yang paling pendek tapi perasan
cute
oh dan kami bakal buat album soon (?!)

suka posing lebih2 lah kan bajet ada paparazi membontoti
dia lah tu

kawan baik dia dan gf dia ,okeh orientation sex dia masih straight

ini gf2 dia yang lain,pesanan for lynn
"hati2 dengan kepitan mu"

aku tahu walau macam mana pun aku ,you guys still accept me the way i am .sebab tu aku sangat2 happy bila dapat melancong bersama engkau2 di tiga tempat iaitu pantai california ,miami dan new zealand .ok ,semua readers jangan jelaous sama kami .sebab tuan blog memang suka buat cerita2 dongeng dan tipu .fikir sendirilah :)

di samping itu aku nak bagitahu yang aku sekarang dah jadi girl home(?!) walaupun mak aku selalu membebel kaki aku tak melekat kat lantai rumah bila balik dungun .oh mummy ! your daughter having a grown up process now .jangan beli paku banyak2 ye !

10 comments:

dieyla yusof. said...

zhana mcm mana pun mu aku ttp suka mu.tetap minat mu.haha.
tapi orientation sex aku maseh straight jugak ok.hee.

sgt best kan dpt melancong.

nanti kita jln2 lagi ok.seronok sgt taw.hee

Feng said...

wow,

next time i nak pegi barcelona pulak ye?

:D

zuhana zulkifli said...

dyla :kita always straight ,cute guy is what we aim for . aha :)

lynn :okeh jugak tuh tapi i sedih pergi pantai miami nak cari haratio caine tapi tak sempat jumpe .sedihhh . ahahhahaha :D

quen said...

seeing u guys..hukhuk..
damn..i miss trg..

A said...

ceh!!

Kartika Azmi said...

hahaha.bukan maen puji diri sndiri ni.mentang2 blog sdiri.wuakaka.

Maira Adreanna said...

aku nak pegi paris .wehh horatio caine malas jumpe mu, taw dop ?? ye takot ye jatoh chenta haha

akizaki said...

sape paling kontot tu...?

Anonymous said...

sapa lelaki yg pakai baju kaler merah tu? teheheheheehehe

zuhana zulkifli said...

quen : dah tu balik2 ah trgganu wehh
azrin :bukan superimpose ehhh
kartika :that for sure
meroh :nebeng goh
akizaki :aku lah
j maiden :macam semua nak tanye yang baju merah tuh lah kan . nak url myspace skali ke ? ahahha