Thursday, April 23, 2009

promote diri sekali sekala macam jualan ikan pada kadar rendah dekat Tesco tak pe jugak

selalu merasa aku kembar mary-kate olsen,yang pastinya aku
zhana zulkifli



bangganya mengumumkan aku dah tukar headline myspace aku "jangan tanya orientation sex aku" sebab timbul sedikit kekeliruan bagi golongan yang hendak menambah dan tak kurang ada yang bendul2 sikit anggap aku tak straight/bisexual/lesbian .come on it just words people .sekarang aku dah tukar headline tu jadi "i keep chasing after him ,while he keep stalking another girls" ,baru nampak macam perempuan menjurus ke-obsessian terhadap lelaki ,aku tukar headline tu khas untuk orang yang imiginasinya terlampau wild dan out of the box .

aku nak kurangkan kontroversi sebab nanti orang kata menggedik ,aku malas nak jawab persoalan2 papparazi (bukan papa kepada razi pastinya) yang bakal timbul dan akan jadi front page kosmo esoknya .paling tak nak jadi buah mulut mama juwie sebab aku anti majalah mempelam a.k.a majalah photoshoot tepi/dalam kolam ikan air tawar eh eh kolam renang .

periuk/sizuka : baru aku sedar OLIVER SYKES tu hot habis melecur


9 comments:

dieyla yusof. said...

haha zhana gle.

mu mmg hot la zhana oit.

hee

Feng said...

baru tahu dia hot, jangan terlecur sudah.

bhaha.


apa hairan dengan mereka nak kata mu ni gay ke les ke bi ke, yang penting mu tahu sudah.

ye nok mu, ye mari.
takmo sudoh.


op? op?
:D

Si Penanya (?) said...

gemuknya bibir kau~~~

zuhana zulkifli said...

diela : ahha .hot tang mana pun tak tahu tapi kalau letak atas api ,tahu ah panas mana

lynn : haah .ye betul2 babeh

naza : bengong kau neh ,berapa kali aku nak bagitau ,aku ada darah kacuk2 ngan anglina jolie . ahhaha :)

Siti Jenar AKA said...

mak aihhhh gambar hang...!

akizaki said...

cool weh...
muncung tu kasi pnjang lg la...

ayunimadarina said...

hahaa. comel ou pic tu.

Anonymous said...

santek siak shade tu.. hah. buat kn ko jd kiut. ini kedengkian!

zuhana zulkifli said...

kenapa mesti semua orang nak comment muka separa angelina jolok dengan mary kate losyen tuh .comment the wordss lah people .penat aku karangg . ahahha :D