Thursday, March 11, 2010





kalau dulu ,i nak sangat2 nampak you ,terserempak dengan you or senang cerita i buat2 terserempak dengan you ,tak juga dapat2 .tapi sekarang bila i cuba menjauhkan diri daripada you ,sedari itu i selalu berselisih dengan you ,pastuh banyak berlaku incident2 pelik .i pun tak faham kadang2 .


semakin i cuba menjauh ,semakin dekat you pada i .kalau i cerita pada kawan2 i ,diorang akan cakap "kuat betul jodoh kau " .i suka tapi kadang2 i tak suka ,sebab bila i nampak you ,ada simptom2 yang ketara akan timbul .jantung i akan berdegup kencang ,badan pun tiba2 rasa sejuk ,pastuh mula lah berlakon cam nak pandang tapi tak nak pandang .


apalah nak jadi pada i ,ada siapa2 ada cadangan untuk i atasi masalah neves i ni ?
perkara penting yang i nak gariskan di entry ini :
SEMAKIN I CUBA MENJAUH ,SEMAKIN DEKAT YOU MENDATANG
sekian ,terima kasihh .

3 comments:

Lynn Honeym said...

make beieve.

;)

d i e y L a . said...

ada jodoh kot.hehe.

tanak bg neves ek?buat2 tak nmpk je dia.haha

maira adreanna said...

then, tapayah la menjauh
hows tht ?
:)