Thursday, March 18, 2010

chapter baru

aku tak suka berada dalam keadaan yang boleh dikategorikan sebagai chapter baru dalam hidup .yang mana aku mesti susun plot dan dalam nak mencapai ending yang bahagia ,banyak halangan yang kene aku rempuh .dalam tempoh merempuh banyak rintangan yang boleh meranap mendatang tak kira dari mana-mana pihak ,aku tak nak bercerita spesifik ,bimbang bakal ada bias .
orang yang aku kehendakan ,semakin kabur dari pandangan mata aku ,debaran dan kencang dah semakin hilang ,maksud aku sudah benar2 pergi .bukan sementara tapi selama-lamanya .mungkin sudah tiba masanya ,peluang dibuka pada yang mahu .mata pena chapter baru aku sudah mula menyanyi riang .
ya ,sudah tiba masanya zhana :)

3 comments:

dieyla yusof. said...

selamat hadapi hidup baru.

semoga bahagia milik awak :)

ayunimadarina said...

yeah.

start to end :)

Feng said...

every ending is a new beginning.

move on isnt that bad.

:)