Friday, November 20, 2009

kawan ,kawan juga jangan sampai jadi megan fox

i love you both ,the person that i can call a friend .



aku sekarang dah slamat sampai kat rumah ,hati tetap gembira walaupun aku terpaksa dengar tiap2 hari katak nyanyi lagu anuar zain walaupun muka tak macam anuar zain .aku rasa waktu aku be home sekarang amat sesuai since aku lari dari satu masalah .

aku rasa sangat relief bila balik dapat tengok cocoa ,kuceng yang aku paling kasih .sebab dekat melaka aku terpaksa berhadapan dengan manusia2 yang aku harap aku takkan jumpa sampai bila2 .aku bukan apa ,bila perasaan di betray tu berlaku depan mata aku boleh kata unacceptable sebab boleh kata selama 21 tahun aku hidup tak pernah aku jumpa orang macam tu ,dah jangan nak kata aku tua pulak .

belakang aku boleh main2 dengan satu benda yang aku suka .maybe aku boleh maafkan apa yang dia dah buat pada aku tapi untuk erase 100% tu never lah .jangan kata aku berlagak ke ,sombong ke bajet ke kalau aku tak layan engkau macam dulu kerana engkau punca aku jadi macam ni .kau tak ubah macam megan fox dalam jenifer body .

dan aku tahu message yang kau hantar pada aku sebelum balik yang "i love you" tuh ada makna sebab yang kau hantar pada orang lain tak ada 143 .mungkin kau rasa bersalah pada aku ,haaaaa memang kau salah pun .

akhir kata : mungkin dia tak kenal siapa aku lagi ,aku lah ZHANA ZULKIFLI
.

7 comments:

H said...

megan fox tidak bersalah dalam hal ini. anuar zain mungkin. kalau anuar zain tidak menyanyi, takde lah katak tu mahu menyanyi.

zuhana zulkifli said...

haha laki mane nak cakap megan fox salah

Feng said...

its hard man.


we cant and never satisfy people.
thats for sure.


idk what the F* was dancing in their mind that they did such thing to us.
kan.

i just wonder.
but there must be reason.

um !

zixol said...

yes! kaulah zhana zulkifli..aha

zuhana zulkifli said...

lynn :whatever reasons they gave just haven't enough to redeem those apology .
azizol :gilaaa

dieyla yusof. said...

ehs ehs sape brani buat zhana mcm ni?
nak kena ni.isk

sabar ok awak.saya kan ada.wink*

zuhana zulkifli said...

heheh thanks dalila farhana :) .appriciate it a lott :D