Tuesday, June 23, 2009

IN NO MATTER WHAT ,I'LL STAND BY YOU


kadang2 aku selalu berfikir juga kenapa kita sering mengkehendaki suatu benda yang macam samar2 nak kita dapat .ade perkara depan mata ,kita dah tolak jauh2 .ada orang kata inilah sifat orang tak bersyukur tapi bagi aku tidak sebab kita ada hak nak menentukan mana kita suka ,mane kita benci .

tapi ada orang dapat apa yang mereka2 nak dengan senang sekali ,yang mana kadang2 tanpa memerlukan usaha lansung .nampak macam tak adil .tapi itu lah realitinya .situasi/keadaan tidak boleh dituduh 100% ,mungkin peluang itu pernah datang tapi dalam bentuk yang kita tak nampak .itulah ,perkara yang paling menyedihkan .

dan aku rasa aku mengalami simptom tu hari ini .aku terpaksa terima kerana aku pernah men-sia2 kan peluang itu dulu .aku harap ,keputusan yang dibuatnya adalah betul dan memberi gembira .

HOPING AND WISHING YOU THE BEST IN NO MATTER WHAT ,FRIEND .

3 comments:

nafasdunia said...

hait :)

we want, we dun get. we dun want, we hv to accept.

hurm..

life.

d i e y L a . said...

hidop mmg mcm 2.

Lynn Honeym said...

perihal berpusing.

jagajaga.
:)