Saturday, February 13, 2010

ENTRY PANJANG INI HANYA UNTUK MY VALENTINE






pada firasat i ,sepanjang sem 2 neh i akan kecewa dengan diri sendiri .i mengharapkan sesuatu yang tak mungkin i dapat .yelah ,kita ibarat langit dan bumi .i tak ada roket untuk ke langit .fyi ,tiap tiap hari i tunggu you lalu semata mata nak tengok you ,dah lah you jalan macam ribut ,i dapat tengok sipi sipi sahaja .tapi tak apa ,dari langsung tak .

i tahu "keberadaan" i tak pernah penting bagi you .tapi "keberadaan" you pada i sangat penting .mungkin you rasa i pelik dan i rasa diri i sendiri double pelik .apa sebenarnya yang i rasa i pun confuse .

mungkin kesilapan kecil tempoh hari ,you ibaratkan macam sebiji tahi lembu dekat padang menghijau .i nampak air muka you ,yang you marah gila .tapi i happy sebab itu first time i dapat tengok you dari jarak yang sangat dekat .if i got the chance ,i nak sangat cakap "I'M SORRY" for thousand time ,sebab i dapat tahu you sangat marah dengan peristiwa tu .

lepas ni ,you mungkin akan anggap i neh perempuan yang tak tahu malu ,bab kata orang orang tua i ibarat "perigi mencari timba" ,tapi kalau i berterusan jadi perigi yang tak mencari timba ,you mungkin tak sedar kewujudan i sampai bila bila .lagipun masa dah semakin suntuk ,untuk masa mendatang mungkin harapan itu dah mati .

i wonder sampai bila i kena tunggu you or ini adalah satu petanda untuk i stop chasing star yang seems out of reach dan move on dengan new me .but teman teman minta i untuk mencuba ,tapi i rasa impian i hanya ibarat jutaaan debuan pasir pantai macam harapan orang orang lain .

apa yang i tahu ,i akan berterusan kecewa dengan diri sendiri dan i berharap sangat2 you baca entry i sebab ini sahaja my only hopeee .i harap sangat sangat you baca .

iye ,memang betul i bercerita pasal you ,R .you adalah orang yang i tunggu2 selama ini dan andai kata memang tiada harapan ,i nak i nampak semua tu .

HAPPY VALENTINE ,MY VALENTINE .

p/s :kisah kita berdua sangat unik ,if i told the world they will never believe me .

6 comments:

ayunimadarina said...

beautifully written

zuhana zulkifli said...

heee :)

Maira Adreanna said...

nnty i letak link blog u bg dia bace, nak ? hehehe :PPPP

Feng said...

adorable pieces.

:)

zuhana zulkifli said...

meroh : aihh jangannn ,mengeruhkan lagi keadaan nehh .ahhahaha
lynn : heeee .thanks <33

'Atiq Syimir said...

nicely written.