Thursday, September 17, 2009

pendek pendek pun bermakna tau !


boleh tak engkau2 yang luar sana tak payah buat ayat rendah diri tapi sebenarnye nak bangga diri .aku tak tahu lah nak cakap macam mana ,comlplicated gila ,lagi payah dari math engineering subject hahah .ok2 let me explain ,i bagi contohlah ayat rendah diri tuh :

"eh donat ! kau nampak cantek lah pakai tempurung kelapa atas kepala kau tuh" ,kata kacang tanah

"mana ada lah kacang tanah ! kau lagi cantek pakai kasut atas kepala" ,kata donat

"isk .biasa saja lah .btw ,thanks .aku beli kasut ni pun murah jek .RM 50000000000000 jek." ,balas kacang tanah sambil gaya tersimpul malu dan bangganya .

tak payah lah weh tak payah lah weh kau nak puji2 orang lain sebab nak dapat pujian balik .aku rasa macam lawak gila weh .gelak lah gelak lah gelak lah .dah lah tak payah gelak .aku dah rasa macam babi ! ahha .celaka kan kacang tanah tu ?hahaha :D



SELAMAT HARI RAYA !

2 comments:

Lynn Honeym said...

fuck yeah.

me kinda hate such people jgk!

maira adreanna said...

hahaha bkn ni mmg typical skunk k ?
hahaha

selamat hari raya.